2013. március 20., szerda

Tavaszi ajtódísz

Mi így várjuk a tavaszt: lepkével és méhecskével, ibolyával és margarétával, rózsákkal és nárcisszal, csillagvirággal és katicával, valamint nefelejccsel. :)


Már alig vártam, hogy március vége legyen és elkezdhessem. Ma este már ki is tettem az ajtóra, hiszen holnap elvileg már itt a tavasz, legalábbis a naptár szerinti. 

Még régebben, direkt erre a célra vettem turiban fonalat, amivel betekertem egy hungarocel alapot. Közel két órámba telt, míg végigértem a színátmenetessel, mert elég vékony szegénykém, de annál mutatósabb. Aztán vasárnap meghorgoltam, amiket gondoltam gombostűvel rátűzni. Mindenképpen vidám, színes darabot láttam magam előtt. Megtetszett. Remélem nem lopják le az ajtóról.


Horgolt tavaszi ajtódísz
19 cm átmérőjű hungarocel koszorúalap
színes fejű gombostűk
(természetesen) Catania fonalak + turis zöld fonal az alap körbetekeréséhez
tű: 2-2,5 mm
minta: 100 kötött és horgolt virág c. könyv
ötlet: Lucy-től és a kötős-horgolós lányoktól 

4 megjegyzés:

  1. Noryta, ez csodálatos:) Hogy te milyen kreatív vagy. Nagyon tetszik ez is:)

    VálaszTörlés
  2. Ó,de nagyon szép!!!!!!!!!Lökést adtál,hogy én is készítsek valamilyet!

    VálaszTörlés
  3. Mammka! Örülök, ha motiválhattalak egy kicsit. Várom a te kezed munkájának gyümölcsét, hogy megcsodálhassam. :)

    VálaszTörlés