2013. július 28., vasárnap

Levendula batyuk

Tegnap kitakarítottam a ruhásszekrényeket, és úgy gondoltam, hogy felhasználom a provencei levendulámat. Készítettem levendulás batyukat. Nem  szépségre, hanem a praktikusságra törekedtem.

Egy 'majd-lesz-belőle-valami'-ként tartott blúzból négyzeteket vágtam, majd a közepébe tettem a levendula virágzatot és a négy csücskét megfogva átkötöttem fonallal. Hosszú véget hagytam, hogy felakasztható legyen.

Készült még 3 db olyan is, amibe vattát tettem és előtte jól átitattam levendulaolajjal.

Levendula batyu

Levendula batyuk
Ezt a levendula párnát Provence-ban vettem. Szerintem gépi hímzés lehet rajta a levendula csokor és a felirat.


Kicsit közelebbről:


Ez pedig a levendula olaj. A képen látható hímzett párnácskát egy blogjátékon nyertem, most azt is átlocsoltam az olajjal.


Ontják illatukat. :)

--------------------------------------------------------------------------------------------

Közben új külsőt és színeket, valamint fejlécet kapott ez a blog. Úgy vélem, hogyha világos, akkor jobban átlátható. A fejléc pedig az eddigi alkotásaimat tartalmazza. Amikor készítettem, kicsit megdöbbentem, hogy mennyi mindent horgoltam már eddig. :) Ez 2 év termése.

Nektek tetszik az új blogom?

3 megjegyzés:

  1. tetszik bizony:) én is gondolkodtam rajta, hogy úgy kategóriákra bontom, mint ahogy Te is megcsináltad a fejlécnél.
    Próbálgattam már, de még nem nagyon jöttem rá, hogy kell:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! A PhotoScape nevű képszerkesztő programot használom, mely ingyen letölthető. Ott a Montázs fül alatt felajánl ilyen kicsi kockákat, amibe belepakolgathatod a képeidet.
    Remélem tudtam segíteni. :)

    VálaszTörlés
  3. Rosszul fogalmaztam meg, hogy mire gondoltam:) maga a háttér tetszik nekem azért, mert kategorizáltad: főoldal, Hogyan kezdjem a horgolást? - Minták - Vásár - Facebook "fülekkel". Próbálgattam már azt a funkciót én is megcsinálni, de nem igazán volt még időm belemélyedni.

    A PhotoScape-t ismerem, köszi szépen!

    VálaszTörlés