2013. április 30., kedd

Vándorajándék játék május 7-ig


Még sosem játszottam Vándorajándék játékot, így kedves Katinál jelentkeztem, ezúttal nyertem is elsőre. A játék lényege, hogy aki meghirdeti, annál lehet jelentkezni. Ha te vagy a szerencsés nyertes, akkor a két ajándék közül választhatsz egyet és vállalod, hogy a másik megmaradt ajándék mellé hozzáteszel egyet, amit továbbküldesz majd a nyertesnek.

Én ezúttal Kati szakácskönyvét választottam, mert szeretem az erdélyi receptjeit és írásait, meg úgy érzem kölcsönös a szeretetünk egymás felé. Így hálásan fogadtam a postás csomagját - ami pont egy nagyon fárasztó nap után érkezett - és bontottam ki.

Ezeket kaptam


Tehát a két ajándék közül a szarvasos keresztszemes kép vándorol tovább tőlem krealady-től egy általam készített ékszerszettel, ezúttal piros-kék színekben: két pár horgolt karika fülbevaló és egy kitűző.

Ezeket adom tovább

Kedves Blogtársaim! Játékra fel! :)

A játékszabályok:

1. Csak egy ajándékot tarthatsz meg.
2. Neked is hozzá kell tenned egy ajándékot.
3. Be kell mutatnod mit is kaptál a csomagodban és linkelni kitől.
4. Meg kell hirdetned a játékot, vagy ha nincs blogod akkor tovább kell küldened a két ajándékot (a tiéddel együtt lesz kettő) egy olyan személynek, aki ismeri a játékot és folytatni tudja a láncot.
4. Minimum egy hétig hirdetni kell a játékot, de ha nincs jelentkező (remélem ez nem következik be), akkor lehet tovább várni.
5. A játék hirdetésekor megmutatod mi vándorol tovább, és hogy te mit teszel hozzá.
6. Ha már nyertél és ajándékoztál, akkor tiéd a vándorajándék embléma is, amit kitehetsz a blogodra.
7. Nem feltétel, hogy nem játszhatsz ezek után tovább, a részvétel nem kizáró ok. Rajtad múlik.


A játéknak ugyan nem feltétele, de ha van módod rá, kérlek hirdesd meg, hogy minél több jelentkező legyen.

Jelentkezési határidő: 2013. május 07. kedd.



A szakácskönyv mellé kaptam még meglepetéseket is ám: egy receptes füzetet, két filc tojást, mely a korábbi szettet bővíti és angol Twinnings teákat. :) Drága Kati! Nagyon szépen köszönöm az ajándékaidat! :)


5 megjegyzés:

  1. Drága Noryta,én is úgy érzem, hogy a szeretet kölcsönös egymás között,látod mire képes egy blog? Hogy igy is fűződhetnek szoros kapcsolatok.
    Örvendek, hogy sikerült örömet szereznem neked:)
    És ismét jövök játszani,mert tudod, hogy imádom a fülbevalóidat:)

    VálaszTörlés
  2. Szuper játék, nagyon szép ajándékok!

    Játék van nálam is, nézz be!!

    VálaszTörlés
  3. Drágáim!Köszönöm, hogy jöttetek játszani! A nyertes Schnappy! :)

    VálaszTörlés
  4. Gratula Schnappynak:) Most vettem észre, hogy az ajándékokkal volt egy névsor, a játékban részt vevők névsorával, ami nálam maradt véletlenül, benne maradt a borítékban. Felírlak rá téged is, és elküldöm Schnappynak, ha megadja a címét.

    VálaszTörlés
  5. Kati az nálam is dekkolt egy darabig :D

    VálaszTörlés