2012. augusztus 14., kedd

A béka és a pillangó


Első állatka horgolásaim. Nagyon nehezen szántam rá magam, mert féltem, hogy nem fogom tudni, de a mintaleírásokból sikerült. Este valahogy nem akart összeállni a pillangó, nem tudtam hogyan hajtsam, egyszerűen nem ment. Reggel felkeltem és nem hagyott nyugodni a dolog, akkor elsőre sikerült. Lám, reggel frissebb az ember lánya. Így megszületett a béka és a pillangó. :) Mindig mosolyt csalnak az arcomra. Neked is? :)

A béka és a pillangó

Horgolt béka

Horgolt pillangó


Békagolyó

Horgolt lepke

Funny Frog

A béka mintáját Te is megkaphatod, miután regisztrálsz a Gombolyda oldalán.
A pillangó innen van.

3 megjegyzés:

  1. Ismered? FROG=Fully rely on God (olyan, mint a WDJD)

    VálaszTörlés
  2. De aranyosak:) A pillangú is szép, de a békuci főleg nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
  3. Zsuzsa: Igen, ismerem a FROG-ot, anyukámnak olyan kulcstartót vettem anno, még mindig azt hordja a telefonján. :) Ez épp nem jutott eszembe, de a 'Pillangó, ha lehetnék, táncolnék míg röpít a szél' c. dal igen, a kis rózsaszín szárnyasról. :)

    Kati: köszönöm szépen, a béka olyan kis vidám. :)

    VálaszTörlés