2011. július 2., szombat

Megismerkedtem a filc anyaggal: neszesszer

És igen! Megismerkedtem a filc anyaggal... és rájöttem, hogy szuperul lehet vele dolgozni. Varrtam is belőle egy neszesszert az egyik barátnőmnek.

A filc anyagot kettéhajtottam - és mivel még mindig nincs megjavítva a varrógépem - kézzel varrtam le a széleit. Ezután kifordítottam, hogy a fonákja legyen belül. A tetejére egy 20 cm-es cipzárt varrtam. Mivel a barátnőm nagyon szeretik a pillangókat, ezért szintén filcből lepkéket vágtam ki (ebben az esetben kettő darabot) és azokat ragasztópisztollyal ráragasztottam az egyik oldalára. A lepkéket körbevarrtam fehér cérnával, hogy még véletlenül se repüljenek el a neszesszerről. :) A kis piperetáskákat még színes (narancssárga és lila) cérnával díszítettem, ezúttal a pillangók alatt futnak körbe.

Ajánlom mindenkinek a filccel való varrást, mert gyors és kedvünk szerint alakítható anyag. Pofás kiegészítők készíthetőek belőle.

Filc nesszeszer

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése